Ügyfélszolgálat / Üzemeltető adatai
Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Nyitva tartás: H-P: 8:00-16:00
Telefonszám: +36-30-475-1657
E-mail cím: ugyfelszolgalat@illatekszer.hu
Kapcsolattartó: Kovács Imréné
Üzemeltető adatai:
ASPIRIT Kft.
Székhely: 8597 Döbrönte, Üdülő telep 227.
Levelezési cím: 8597 Döbrönte, Üdülő telep 227.
Adószám: 14369674-2-19
Közösségi adószám: HU14369674
Bankszámlaszám: 73900425-19019408-00000000
Szállítási költség, kézbesítési információk
Magyarország területén a szállítást a következő módokon veheti igénybe:
MPL futárszolgálat:
- szállítási idő: a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül a megadott címre
- szállítási díj: 1.790 Ft
- igénybe vehető előre utalás és utánvétes fizetés esetén is
- utánvét díja: + 400 Ft
Foxpost csomagautomata:
- szállítási idő: a megrendeléstől számított 4-5 munkanapon belül a megadott Foxpost automatába
- szállítási díj: 1.300 Ft
- KIZÁRÓLAG előre utalás esetén vehető igénybe
Személyes átvétel Győrben és Pápán:
- szállítási idő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül, az általunk megadott győri vagy pápai címen
- szállítási díj: INGYENES
- KIZÁRÓLAG előre utalás esetén vehető igénybe
A szállítási összeget a számlán a megrendelt termékek mellett tüntetjük fel.
Külföldi szállítás esetén minden esetben egyedi megbeszélés szükséges!
Fizetési feltételek
Előreutalás, a rendelés véglegesítését követő visszaigazoló e-mailben megjelölt bankszámlaszámra, a szállítási költséget tartalmazó összeggel.
Utánvétes fizetés, a csomag kézhezvételekor fizetendő összeg, mely a szállítási költséget is tartalmazza.
Szállítási határidő
A szállítás, előre utalásos rendelés esetén a rendelés véglegesítését követő visszaigazoló e-mailben megjelölt összeg, bankszámlánkra történő beérkezését követő 1-5 munkanapon belül (lásd: Szállítási költség, kézbesítési információk menü), utánvétes rendelés esetén a rendelés véglegesítést követő 3 munkanapon belül történik meg. Ha az előre utalásnál a visszaigazolásban szereplő összeg 2 munkanapon belül nem érkezik meg az Üzemeltető bankszámlaszámára, akkor a rendelés törlésre kerül.
Amennyiben a megrendelés feldolgozása során az Üzemeltető hiányos megrendelőlapot észlel, úgy telefonon vagy e-mailben egyeztet a Felhasználóval a hiányzó adatokról. A már visszaigazolt rendeléshez csak az ügyfélszolgálattal történő egyeztetést követően van lehetőség további termékeket rendelni.
Garancia
Elállási jog gyakorlása esetén, a termék garanciális jogának érvényesítése esetén a termék visszaküldési postacíme és a panaszkezelés helye: ASPIRIT Kft. 8597 Döbrönte, Üdülő telep 227.
IV. Garancia, szavatosság
IV.1 Termékeinkre 1 hónap garanciát vállalunk.
IV.2 Meghibásodás esetén a termék visszaküldését követő 5 munkanapon belül javítjuk a terméket. Amennyiben a termék javítása nem lehetséges, úgy annak vételárát visszatérítjük a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra, banki átutalással vagy csereterméket biztosítunk. A termék visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli. A Felhasználó köteles a meghibásodásról minden esetben értesíteni az Üzemeltetőt.
A kiszállított termék minden esetben tartalmazza a használati útmutatót és termékismertetőt. A termékek kizárólag az abban meghatározott használati útmutató betartásával használhatóak. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért az Üzemeltető felelősséget nem vállal. Nem rendeltetésszerű használat esetén a garancia érvényét veszti, annak érvényesítésére nincs lehetőség.
IV.3 Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Üzemeltetőt szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli és a vételárat nem téríti vissza. A Felhasználó jogosult ugyanakkor ilyen esetben is kérni a termék újbóli kiszállítását, melynek költsége a Felhasználót terheli.