Garancia, fizetési, szállítási feltételek

Ügyfélszolgálat / Üzemeltető adatai

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Nyitva tartás: H-P: 8:00-16:00
Telefonszám: +36-30-475-1657
E-mail cím: ugyfelszolgalat@illatekszer.hu
Kapcsolattartó: Kovács Imréné

Üzemeltető adatai:
ASPIRIT Kft.
Székhely: 8597 Döbrönte, Üdülő telep 227.
Levelezési cím: 8597 Döbrönte, Üdülő telep 227.
Adószám: 14369674-2-19
Közösségi adószám: HU14369674

Bankszámlaszám: 73900425-19019408-00000000

Szállítási költség, kézbesítési információk

Magyarország területén a szállítást a következő módokon veheti igénybe:

MPL futárszolgálat:

- szállítási idő: a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül a megadott címre

- szállítási díj: 1.790 Ft 

- igénybe vehető előre utalás és utánvétes fizetés esetén is

- utánvét díja: + 400 Ft

Foxpost csomagautomata: 

- szállítási idő: a megrendeléstől számított 4-5 munkanapon belül a megadott Foxpost automatába

- szállítási díj: 1.300 Ft 

- KIZÁRÓLAG előre utalás esetén vehető igénybe

Személyes átvétel Győrben és Pápán: 

- szállítási idő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül, az általunk megadott győri vagy pápai címen

- szállítási díj: INGYENES

- KIZÁRÓLAG előre utalás esetén vehető igénybe

A szállítási összeget a számlán a megrendelt termékek mellett tüntetjük fel. 

Külföldi szállítás esetén minden esetben egyedi megbeszélés szükséges!

Fizetési feltételek

Előreutalás, a rendelés véglegesítését követő visszaigazoló e-mailben megjelölt bankszámlaszámra, a szállítási költséget tartalmazó összeggel.

Utánvétes fizetés, a csomag kézhezvételekor fizetendő összeg, mely a szállítási költséget is tartalmazza.

Szállítási határidő

A szállítás, előre utalásos rendelés esetén a rendelés véglegesítését követő visszaigazoló e-mailben megjelölt összeg, bankszámlánkra történő beérkezését követő 1-5 munkanapon belül (lásd: Szállítási költség, kézbesítési információk menü), utánvétes rendelés esetén a rendelés véglegesítést követő 3 munkanapon belül történik meg. Ha az előre utalásnál a visszaigazolásban szereplő összeg 2 munkanapon belül nem érkezik meg az Üzemeltető bankszámlaszámára, akkor a rendelés törlésre kerül.
Amennyiben a megrendelés feldolgozása során az Üzemeltető hiányos megrendelőlapot észlel, úgy telefonon vagy e-mailben egyeztet a Felhasználóval a hiányzó adatokról. A már visszaigazolt rendeléshez csak az ügyfélszolgálattal történő egyeztetést követően van lehetőség további termékeket rendelni.

Garancia

Elállási jog gyakorlása esetén, a termék garanciális jogának érvényesítése esetén a termék visszaküldési postacíme és a panaszkezelés helye: ASPIRIT Kft. 8597 Döbrönte, Üdülő telep 227.

IV. Garancia, szavatosság

IV.1    Termékeinkre 1 hónap garanciát vállalunk.

IV.2    Meghibásodás esetén a termék visszaküldését követő 5 munkanapon belül javítjuk a terméket. Amennyiben a termék javítása nem lehetséges, úgy annak vételárát visszatérítjük a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra, banki átutalással vagy csereterméket biztosítunk. A termék visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli. A Felhasználó köteles a meghibásodásról minden esetben értesíteni az Üzemeltetőt.
A kiszállított termék minden esetben tartalmazza a használati útmutatót és termékismertetőt. A termékek kizárólag az abban meghatározott használati útmutató betartásával használhatóak. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért az Üzemeltető felelősséget nem vállal. Nem rendeltetésszerű használat esetén a garancia érvényét veszti, annak érvényesítésére nincs lehetőség.

IV.3        Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Üzemeltetőt szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli és a vételárat nem téríti vissza. A Felhasználó jogosult ugyanakkor ilyen esetben is kérni a termék újbóli kiszállítását, melynek költsége a Felhasználót terheli.   

Copyright © angyalbolt.hu All Right Reserved